پایان نامه رشته نرم افزار و آی تی با عنوان فن آوری اطلاعات و تاثیر آن بر آموزش و پرورش

fi,ابزارهای فن آوری اطلاعات,انجام پایان نامه رشته نرم افزار و آی تی,پایان نامه رشته نرم افزار و آی تی با عنوان فن آوری اطلاعات و تاثیر آن بر آموزش و پرورش,تاثیر فن آوری اطلاعات بر آموزش و پرورش,دانلود پایان نامه رشته نرم افزار و آی تی با عنوان فن آوری اطلاعات و تاثیر آن بر آموزش و پرورش,سیستم اطلاعاتی چیست؟,سیستم همکاری در فروش فایل,فروش فایل,مزایای فن آوری اطلاعات در آموزش وپرورش,مفاهیم نوین فن آوری اطلاعات در آموزش وپرورش
بازدید کننده عزیز در حال مشاهده فایلی با نام پایان نامه رشته نرم افزار و آی تی با عنوان فن آوری اطلاعات و تاثیر آن بر آموزش و پرورش هستید.

دانلود فایل

پایان نامه رشته نرم افزار و آی تی با عنوان فن آوری اطلاعات و تاثیر آن بر آموزش و پرورش ویژگیهای فناوری نوین ارتباطات و اطلاعات     اما قبل از آنکه به بررسی فناوریهای نوین ارتباطات و اطلاعات در توسعه انسانی به ویژه دو عنصر اصلی ان یعنی آموزش و اشتغال که موضوع این پژوهش می باشد ، بپردازیم ، ابتدا بهتر است که به ویژگیهای این فناوریها اشاره شود و دیدگاههای خوشبینانه و بدبینانه ای که نسبت به تاثیر و عملکرد این فناوریها وجود دارد مورد ارزیابی قرار گیرد .    فناوریهای نوین ارتباطات و اطلاعات دارای ویژگیهای منحصر به فردی هستند که انها را از وسایل ارتباط جمعی متمایز می سازد . مهمترین ویژگی این فناوری ها تعاملی ( دوسویه ) بودن آنها می باشد . این ویژگی باعث می شود که فستنده و گیرنده به طور مستقیم با هم در ارتباط باشند و با حذف واسطه یا عامل برقراری ارتباط به مبادله پیام با هم به صورت  مستقیم ( chat ) و هم بصورت ناهمزمان (E-mail ) بپردازند . در این شیوه ارتباطی بر خلاف وسایل ارتباط جمعی بازخود ( فیدبک ) همزمان پیامها وجود دارد .     ویژگی دیگری که این فناوریها را از وسایل ارتباط جمعی متمایز می سازد ، خاصیت جمع زدایی آنها می باشد . در حالیکه در وسایل ارتباط جمعی ، پیام برای تودهء زیادی از مردم تهیه می شود و آنها را در کنار یک رسانه گرد هم می آورد اما استفاده از این فناوریها غالبا انفرادی صورت می گیرد .با گسترش این فناوریها ، تغییرات مهمی در کانالها و مجاری ارتباطی به وجود آمده که عبارتند از : _   دگرگونی در ماهیت ارتباطات انسانی  _   تغییر در روشهای اطلاع رسانی  _   افزایش سرعت و کیفیت انتقال پیامها _   متنوعشدن کانالها و مجاری ارتباطی _   ایجاد حق انتخاب برای مخاطب      نکتهء دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که برای پذیرش و بکارگیری هر نوآوری از جمله فناوریهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی باید پنج مرحله پیموده شود : 1 –   آگاهی : در این مرحله افراد جامعه از وجود یک نوآوری ( فناوری ) آگاه می شوند و درباره آن اطلاعات کافی بدست می آورند. 2 –   علاقه : در این مرحله افراد به نوآوری علاقه مند می شوند و به آن توجه بیشتری می نمایند . 3-   ارزیابی : افراد به طور ضمنی به بررسی تاثیرات احتمالی نوآوری در موقعیت کنونی و آینده می پردازند و تصمیم می گیرند که از نوآوری جدید استفاده کنند یا خیر . 4 –  آزمون : افراد در مقیاس کوچکی نوآوری را به کار می گیرند تا کاربرد آن را در شرایط خود بسنجند . 5 –   پذیرش : افراد در این مرحله به طور کامل نوآوری را پذیرفته و مورد استفاده قرار می دهند . از سوی دیگر برای پذیرش هر نوآموری بایستی آن نوآوری دارای ویژگیهایی باشد . این ویژگیها از دیدگاه راجز و شومیکر عبارتند از : _   داشتن مزیت نسبی به سایر عوامل و ایده های موجود . _   سازگاری با ارزشها و نیازهای جامعه . _   عدم پیچیدگی . _   آزمون پذیری . _   ملموس بودن ( قابل رویت بودن ) نتایج و اثرات به کارگیری نوآوری کلمات کلیدی: فناوری اطلاعات فناوری نوین اطلاعات وارتباطات تاثیر فن آوری اطلاعات بر آموزش و پرورش فهرست مطالب  فصل اول: تاریخچه فناوری اطلاعات  1- تاریخچه فن آوری اطلاعات  2- فن آوری نوین اطلاعات وارتباطات 3- ویژگی فن آوری اطلاعات 4- جامعه اطلاعاتی در آموزش وپرورش 5- بزرگراههای اطلاعاتی فصل دوم: مفاهیم نوین فن آوری اطلاعات در آموزش وپرورش 1- تعریف فن آوری اطلاعات 2-چرا سیستم های اطلاعاتی؟ 3- سیستم اطلاعاتی چیست؟ 4- فن آوری اطلاعات چیست؟ 5- روند فن آوری اطلاعات چیست؟  فصل سوم: جایگاه فن آوری اطلاعات در آموزش و پرورش  1- ورود رایانه به مدارس 2- جامعه اطلاعاتی ملی 3-انتخابات و فن آوری اطلاعات 4-سابقه رسانه ها وانتخابات فصل چهارم: ابزارهای فن آوری اطلاعات 1- فقرای اطلاعاتی در مقابل ثروتمندان 2- معیار های جوامع اطلاعاتی 3- آیا همه باید متخصص فن آوری باشیم؟ 4- پیوند رایانه ها وارتباطات 5- وظایف نظام راه دور فصل پنجم: مزایای فن آوری اطلاعات در آموزش وپرورش 1- چالشها ومشکلات فن اوری 2- حقوق فن آوری اطلاعات 3- حقوق نرم افزار 4- روش های پیش بینی فن آوری اطلاعات  5- گام های نو آوری 6- معیار های ملموس برای سنجش ارزش فن آوری اطلاعات 7- فن آوری اطلاعات . هدف یا وسیله

  • جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران

    تاثیر مدیریت دانش در بهبود تصمیم گیریهای مدیران,تصمیم‌ گیریهای مدیران مدارس,جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش زیرساختهای ضروری و عوامل موفقیت مدیریت دانش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش زیرساختهای ضروری و عوامل موفقیت مدیریت دانش رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری پایان نامه  مدیریت…

  • ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری

    ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری,دانلود پایان نامه رشته بیمه,رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان,رضایت شغلی,رضایت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباط خودکنترلی و بهزیستی روانشناختی

    پیشینه ارتباط خودکنترلی,پیشینه بهزیستی روان شناختی,پیشینه تحقیق خودکنترلی,دانلود مبانی نظری ارتباط خودکنترلی,فصل دوم پایان نامه ارتباط خودکنترلی,فصل دوم پایان نامه…

  • مکان یابی محل دفن زایدات صنعتی نیروگاه شهید رجایی و ارایه روش دفن مهندسی- بهداشتی زایدات

    fileina,حفاظت از محیط زیست,خرید مقاله و تحقیق رشته محیط زیست,دفن زایدات صنعتی,روش دفن مهندسی بهداشتی زایدات,سیستم همکاری در فروش فایل,عملکرد…

  • آمار جمعیت كل كشور در سالهای 1381 و 1382

    fileina,آمار جمعیت كل كشور,آمار جمعیت كل كشور در سالهای 1381 و 1382,انجام پروژه و پایان نامه رشته آمار,برآورد جمعیت,خرید مقالات…

  • مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

    ارزش ویژه برند,ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,شاخصهای ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,عوامل مؤثر بر…

  • ارزیابی اطلاعات بازیابی شده در حوزه کشاورزی در موتورها و ابرموتورهای کاوش

    ابر موتورهای کاوش,ارزیابی اطلاعات بازیابی شده در حوزه کشاورزی در موتورها و ابرموتورهای کاوش,بازیابی اطلاعات کشاورزی,بازیابی اطلاعات کشاورزی با ابرموتورهای…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها رفتن…

  • تحقیق آشنایی با مشاهیر وحماسه های منظوم ایران واصطلاحات شاهنامه فردوسی

    تحقیق آشنایی با مشاهیر وحماسه های منظوم ایران واصطلاحات شاهنامه فردوسی بازدید کننده عزیز در حال مشاهده فایلی با نام…

  • بررسی عوامل موثر بر افت ولتاژها و ارزیابی ویژگیهای آنها

    اتصالات ترانسفورماتور,افت ولتاژ,بررسی عوامل موثر بر افت ولتاژها و ارزیابی ویژگیهای آنها,دانلود پایان نامه برق,دانلود پایان نامه مهندسی برق,مدلسازی ترانسفورماتور,ویژگیهای…

  • روش جدید مدل سازی مجازی ساختارهای مایكروویو در FDTD

    FDTD,FFT,پاسخ پهن باند,روش جدید مدل سازی مجازی ساختارهای مایكروویو در FDTD,ساختار مایكروویو,مدل سازی مجازی بازدید کننده عزیز در حال مشاهده…

  • پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان تهیه و تدوین برنامه یكساله آموزشی و تربیتی

    fileina,آموزش و پرورش,برنامه یكساله آموزشی و تربیتی,برنامه‌های پرورشی و تربیتی,پایان نامه کارشناسی رشته علوم تربیتی با عنوان برنامه‌ریزی آموزشی و…

  • مبانی نظری تاثیر وقف در نظام آموزشی با تاکید بر توسعه پایدار اقتصادی

    آثار وقف در توسعه پایدار اقتصادی,آثار وقف در شهرک های دانشجویی,بررسی محوریت وقف در توسعه پایدار اقتصادی,طراحی معماری شهرک های…

  • پروپوزال بررسی تطبیقی ادله اثبات كیفری در قانون جزای ایران و مصر

    اثبات دعوی,ادله اثبات دعوی,ادله اثبات كیفری,ادله اثبات كیفری در قانون جزای ایران,ادله اثبات كیفری در قانون جزای مصر,پروپوزال ادله اثبات…